عضویت در خبرنامه

وقت سفارت و خدمات سفارت کشور های اروپایی

با توجه به فهرست مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی شینگن حتما متوجه شده‌اید که اگر تصمیم بگیرید خودتان مستقیما و شخصا، برای دریافت ویزای شینگن اقدام کنید،‌ هزینه و زمان زیادی از دست خواهید داد و ممکن است نتوانید در زمان مقرر مدارک را آماده کنید و در نهایت به دلایل مختلف درخواست شما ریجکت شود. در چنین شرایطی موسسه‌های معتبر و حرفه‌ای اخذ ویزا می‌توانند مراحلی مانند رزرو بلیط پرواز، هتل و غیره را در سریع‌ترین زمان ممکن، برای شما انجام دهند تا پرونده شما سریع‌ تر به سرانجام برسد. به این حالت از اخذ ویزا اصطلاحا ویزای شینگن فوری می‌گویند.

با توجه به اطلاعات بالا، در پایان باید بگوییم که عرصه اخذ ویزا، این روزها با تبلیغات نادرست و غیر واقعی اشباع شده است، بنابراین اگر می‌خواهید بدون بروز مشکل و با اطمینان کامل برای اخذ ویزای شینگن اقدام کنید، حتما پیش از هر کاری اطلاعات خود در این زمینه را افزایش بدهید و با آگاهی کامل، موسسه یا آژانس معتبری را برای دریافت ویزا انتخاب کنید.

وقت سفارت کشور های :

فرانسه

هلند

ایتالیا

اسپانیا

مدارک لازم :

اسکن صفحه اول پاسپورت

قیمت

جهت اطلاع از قیمت با کارشناسان فروش ما ( بخش تور های اروپایی و ویزا ) تماس حاصل فرمایید

در مورد ویزا ها بدانیم :

با داشتن ویزای شینگن می‌توان به تمامی کشورهای عضو پیمان اروپا سفر کرد. اروپا از نظر ویزا گرفتن برای ایرانیان به سه بخش شینگن، بریتانیا و کشورهای اتحادیه و اروپای شرقی تقسیم می‌شود. منطقه شینگن شامل کشورهای آلمان، نروژ، اتریش، فرانسه، ایسلند، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، اسپانیا، دانمارک، سوئد، فنلاند، لوکزامبورگ، یونان و هلند است. مسافران با داشتن ویزای شینگن می‌توانند در زمان و شرایط مشخصی به هر یک از کشورهای عضو پیمان اروپا سفر کنند.

تصاویر

An item with the same key has already been added. Key: text